Sunday, June 27, 2010

need a shoulder to cry on..


am so sad..frustrated.tis piccas r best 2 dscribe my curent feeling...

typical me..crying.sum ppl may dslike tis..bt let me b me..

i wish..i hd a shoulder to cry on..wic i kinda losing it nw.i dn rmmbr hw it feels..those shoulders..cn i hv it bck?...or else i jst hv to choke maslf w chocs..

kinder j0y,nvr fails to bring bck my natural em0tion...for a few sec0nds :(..
arghh am hatin tis..bt wt past is past..klu nt me yg slfish.ther's owiz SELFISH sum1 out thr..dn wna hurt dt much.gona mould selfishness in me..

4 comments:

  1. Sorry ganggu, achik macam sedey aje, sabar ek, apa pun yang terjadi, tu adalah dugaan, berserah dan berdoa kepada Allah sentiasa... :)

    Kalau ngah tension pasal2 kahwin2, aza dulu pon banyak gak dugaan, kena yakin dab berserah kepada Allah, apa yang terjadi tu memang ada sebab, di kala susah, nanti insyaAllah akan ditemui bahagia...

    Take care & All the best...

    ReplyDelete
  2. hi Aza.thnx for droping a comnt.its mean alot to me..thnx 4 d advices.. i duhno wt else lft 2 do..

    thnx again :)

    ReplyDelete
  3. Ok , no probs... don't give up... :) bila dekat2 nak kawin, makin gelabah, so, pressure pon banyak... berterus terang n berbincang mungkin boleh membantu! :)

    As I experienced before, guys ni, dekat2 nak kawin, macam pompuan yang PMS, hehhe memang kena bertahan, sabar, dan berdoa segala hal dipermudahkan...masa ni la nak belajar cara menerima dan memaafkan antara satu sama lain...

    *Aza sebenarnya tak tahu apa masalah achik, tapi macam boleh agak2, bila baca status at ur FB, kalau tersalah and tak kena topic, sorry yer.. :)

    Good luck and take care again! :)

    ReplyDelete
  4. thnx for sharing d valuable exprience..diam lg baek 4 curent situation..i'l try my best..

    w tc.n u 2 tk cre ya ^_~

    ReplyDelete